CrelanCo Familiedag in Pairi Daiza
Crelan, een coöperatieve bank, liet voor de familiedag van de CrelanCo Foundation door Compacon thematische merchandise ontwikkelen. Het resultaat: een unieke goodiebag in safaristijl die bezoekers verbond en herkenbaarheid bood.
Blij en rookvrij: Bellenblazen op Werelddag zonder tabak
Voor de Universiteit Antwerpen en kankerspecialist Filip Lardon leverden we binnen een week bellenblazers voor scholieren, perfect aansluitend bij de boodschap van een rookvrije toekomst.
Center Parcs
'Your nature's waiting'
Center Parcs stelde de natuur altijd al centraal met haar inspirerende visie 'mensen bij elkaar brengen in de natuur': Deze duurzame focus komt in de volle breedte tot leven in haar merkidentiteit, bedrijfsvoering en samenwerkingen, zoals ook die met Compacon. Voor deze case interviewde wij Ruud Rerink, product director bij Center Parcs.
GroupBuy®, dat is samen inkopen, samen besparen
De inkoopmodule GroupBuy® geeft gebruikers de mogelijkheid om gezamenlijk in te kopen en zo tijd en geld te besparen. Hoe?
Swingend het jaar uit met Randstad!
Al meer dan 55 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Zij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm. Randstad heeft veel flexwerkers in dienst en om hen te bedanken hebben zij als eindejaarsgeschenk allen een Randstad speaker in ontvangst mogen nemen.
Promotionele webshop voor Yamaha
YAMAHA Motor Europe heeft Compacon gekozen als partner voor hun promotionele webshop. YAMAHA was enige tijd terug op zoek naar een online oplossing waardoor hun Europese distribiteurs en dealers gemakkelijker en sneller promotionele producten van YAMAHA kunnen bestellen.
Even opladen met Engie
Klanten van ENGIE Nederland ontvingen een solar charger als zomergeschenk. Het idee achter deze campagne was dat de zon nieuwe energie levert. Niet alleen aan de klanten zelf, maar ook aan hun mobiele apparaten.